суббота, 22 февраля 2020 г.

DOWNLOAD MOHOMBI BUMPY RIDE FRENCH VERSION

Tell me who can love you, nobody Hold you, nobody Make your body wind, like me You will never find someone like me. Ti invieremo un link di verifica all'indirizzo fornito in fase di registrazione. I wanna boom, bang bang with your body yo Were gonna rough it up before we take it slow Girl lemme, rock you, rock you like a rodeo Its gonna be a bumpy ride I wanna boom, bang bang with your body yo Were gonna rough it up before we take it slow Girl lemme, rock you, rock you like a rodeo Its gonna be a bumpy ride I wanna boom, bang bang with your body yo Were gonna rough it up before we take it slow Girl lemme, rock you, rock you like a rodeo Its gonna be a bumpy ride I wanna pull you over, pull you under Make your body surrender to mine Girl you can make me suffer, do what ever Cuz I know you're one of a kind Tell me who can love you, nobody Hold you, nobody Make your body wind, like me You will never find someone like me Who can love you, nobody Hold you, nobody Make your body wind, like me You will never find someone like me CHORUS: I wanna pull you over, pull you under Make your body surrender to mine Girl you can make me suffer, do what ever Cuz I know you're one of a kind. Conferma password Compilare il campo Conferma Password Il campo Password deve avere almento 6 caratteri Le password devono coincidere. Meu perfil Enviar letra Mensagens Editar Sair. mohombi bumpy ride french version

Uploader: Mukus
Date Added: 13 October 2010
File Size: 43.26 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 64597
Price: Free* [*Free Regsitration Required]





Ci occorre da parte tua l'accettazione esplicita dei nostri termini di servizio. Nicole Scherzinger Dirty Situation feat. Todos Rock Gospel Sertanejo Mais. Non mi interessa tutto questo, effettua il logout. Consenso esplicito Ci occorre da parte tua l'accettazione esplicita dei nostri termini di servizio. I wanna pull you over, pull you under Make your body surrender to mine Girl you can versoon me suffer, do whatever Cuz I know youre one of a kind.

Search Results "bumpy-ride"

Imma spin you around, push your buttons Buy you plenty of stuff Then ill take you down, to the bottom Work you all the way to the top. Desktop Google Chrome Windows 8.

Tell me who can love you, nobody Hold you, nobody Make your body wind, like me You will never find someone like me. Zelim da te povucem preko, povucem ispod Ucinim da se tvoje telo preda mome Devojko mozes uciniti da patim, uciniti stagod Jer znam da si jedinstvena HOR Zelim da bum, beng beng tvoje telo Ici cemo grubo pre nego usporimo Devojko dozvoli da te jasem, jasem kao rodeo to ce biti voznja po dzombama Zelim da bum, beng beng tvoje telo Ici cemo grubo pre nego usporimo Devojko dozvoli da te jasem, jasem kao rodeo to ce biti voznja po dzombama Zelim da bum, beng beng tvoje telo Ici cemo grubo pre nego usporimo Devojko dozvoli da te jasem, jasem kao rodeo to ce biti voznja po dzombama Zelim da bum, beng beng tvoje telo Ici cemo grubo pre nego usporimo Devojko dozvoli da te jasem, jasem kao rodeo to ce biti voznja po dzombama.

I wanna boom, bang bang with your body yo Were gonna rough it up before we take it slow Girl lemme, rock you, rock you like a rodeo Its gonna be a bumpy ride I wanna boom, bang bang with your body yo Were gonna rough it up before we take it slow Girl lemme, rock you, rock you like a rodeo Its gonna be a bumpy ride I'm a spin you around, push your buttons Buy you plenty of stuff Then ill take you down, to the bottom Work you all the way to the top Tell me who can love you, nobody Hold you, nobody Make your body wind, like me You will never find someone like me Who can love you, nobody Hold you, nobody Make your body wind, like me You will never find someone like me CHORUS: Per poter seguire i tag o gli artisti e permetterci di fornirti contenuto personalizzato in base alle tue preferenze, occorre il tuo consenso esplicito in ottemperanza alla direttiva GDPR.

Compartilhar no Facebook Compartilhar no Twitter. Per poter seguire un artista occorre Prestare il consenso. Password Compilare il campo Password Il campo Password deve avere almento 6 caratteri Le password devono coincidere.

Controlla il tuo indirizzo di posta elettronica. Pubblica immagini fotografiche dal vivo concesse in utilizzo da fotografi dei quali viene riportato il copyright. Excluir playlist Cancelar Salvar. Na vrhuncu moje ljubavne dobiti, ti ces dobiti veceras Fokusiran sam, spreman sam devojko, dobices dobro.

mohombi bumpy ride french version

Cognome Compilare il campo Cognome. I wanna boom, bang bang with your body yo Were gonna rough it up before we take it slow Girl lemme, rock you, rock you like a rodeo Its gonna be a bumpy ride I wanna boom, bang bang with your body yo Were gonna rough it up before we take it slow Girl lemme, rock you, rock you like a rodeo Its gonna be a bumpy ride I wanna boom, bang bang with your body yo Were gonna rough it up before we take it slow Girl lemme, rock you, rock you like a rodeo Its gonna be a bumpy ride I wanna boom, bang bang with your body yo Were gonna rough it up before we take it slow Girl lemme, rock you, rock you like a rodeo Its gonna be a bumpy ride.

Bumpy Ride French Version. Ti invieremo un link di verifica all'indirizzo fornito in fase di registrazione. Tell me who can love you, nobody Hold you, nobody Make your body wind, like me You will never find someone like me.

MOHOMBI - BUMPY RIDE (FRENCH VERSION) ALBUM LYRICS

E-mail Compilare il campo E-mail Il campo E-mail deve essere valido. I wanna pull you over, pull versiin under Make your body surrender to mine Girl you can make me suffer, do what ever Cuz I know youre one of a kind.

mohombi bumpy ride french version

On top of my love gain and youre gonna get it tonight I'm focused im ready girl im gonna give it to you right. HOR Zelim da bum, beng beng tvoje telo Ici cemo grubo bumoy nego usporimo Devojko dozvoli da te jasem, jasem kao rodeo rdie ce biti voznja po dzombama Zelim da bum, beng beng tvoje telo Ici cemo grubo pre nego usporimo Devojko dozvoli da te jasem, jasem kao rodeo to ce biti voznja po dzombama Vrtecu te, pritiskacu ti dugmice Kupicu ti mnogo stvari Onda cu te povuci dole, do dna Uradicu te do vrha.

Quem pode ouvir Mohombk Somente eu. I wanna boom, bang bang with your body yo Were gonna rough it up before we take it slow Girl lemme, rock you, rock you like a rodeo Its gonna be a bumpy ride. Who can love you, nobody Hold you, nobody Make your body wind, like me You will never find someone like me.

I wanna boom, bang bang with your body yo Were gonna rough it up before we take it slow Girl frejch, rock you, rock you like a rodeo Its frwnch be a bumpy ride I wanna boom, bang bang with your body yo Were gonna rough it up before we take it slow Girl lemme, rock you, rock you like a rodeo Its gonna be a bumpy ride I wanna boom, bang bang with your body yo Were gonna rough it up before we take it ubmpy Girl lemme, rock you, rock you like a rodeo Its gonna be a bumpy ride On top of my love gain and you're gonna get it tonight I'm bu,py, i'm ready girl, i'm gonna give it to you right I wanna pull you over, pull you under Make your body surrender to mine Girl you can make me suffer, do what ever Cuz I know youre one of a kind CHORUS: Accetta solo fotografie non esclusive, destinate a utilizzo su testate e, quindi, libere da diritti.

Who can love you, nobody Hold you, nobody Make your body wind, like me You will never find someone like me. I wanna boom bang bang with your body yo Were gonna rough it up before we take it slow Girl lemme rock you rock you like a rodeo Its gonna be a bumpy ride.

mohombi bumpy ride french version

In caso di problemi scrivi a platform rockol.

Комментариев нет:

Отправить комментарий